ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آیا ادارات و مدارس اصفهان فردا چهارشنبه (۱۵ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۸۵۸۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
آیا ادارات و مدارس اصفهان فردا چهارشنبه (۱۵ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در کلانشهر اصفهان و هفت شهر دیگر استان در روز چهارشنبه ۱۵ آذر توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر و بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه نیز درپی تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

وی ضمن اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان‌ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در مناطق یاد شده تعطیل خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: پیش از این مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ضمن خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها، کاهش سفرهای غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی ضمن اشاره به انتشار دود غلیظ از کارخانه ذوب‌آهن در چهاردهم آذرماه، گفت: پس از وقوع این اتفاق بلافاصله تیم‌های اداره کل محیط زیست به کارخانه ذوب‌آهن اعزام و ضمن پیگیری از طریق مقامات قضائی جهت برخورد با مسببان آن و پیشگیری از تکرار این اتفاق، اقدامات جدی صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با گلایه از ترافیک شهری در روزهای تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: از آحاد مردم درخواست می‌کنیم نسبت به اجرای تمامی مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا پای‌بند باشند، متأسفانه امروز نیز با ترافیک شهری مواجه بودیم که با توجه به هشداری‌های عنوان شده انتظار می‌رود مصوبات کارگروه با جدیت توسط مردم و مسئولان اجرایی شود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی اظهار داشت: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این زمینه از صنوف و واحدهای تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود با کاهش فعالیت‌ها و کاهش تردد در جهت سلامت کارکنان و کاهش انتشار آلاینده‌ها همکاری کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->